广州fc吧 关注:4,917,931贴子:77,239,360
  • 2回复贴,共1

恒大对皇马?赢咗就好囖,输咗就大剂陈囖

取消只看楼主收藏回复

睇咗咁多年波,有边队唔系一直冇输过,然后衰开有条路嘎~~~~而家恒大屎屎哋都叫做中超不败,最怕俾皇马一个唔该,赢咗,泄咗恒大度气,跟住老板唔开心,减少人工,打击士气,咁就惨了…………
我希望恒大尽量只保留吴坪枫同个龙门系亚洲人,其他倾巢上鬼佬 哈哈~~~好似香港联队咁贱,等佢哋鬼打鬼。


1楼2011-07-18 16:46回复
    坐等下半个赛季


    4楼2011-08-03 21:45
    回复
      2026-06-22 19:18:57
      广告
      不感兴趣
      开通SVIP免广告
      打完皇马之后……真系队波好似漉糯咗


      6楼2011-09-02 14:14
      回复